Lillo jobbar på!!

Lill är som sagt under igångsättning..och det går framåt!! Han tycker det är riktigt roligt att jobba igen efter nästan ett år som konvalecent ( ngt som han borde vara van vid )...

Jag har lagt upp det med mkt jobb från marken, så i princip så tömkör/longerar jag ena dagen, skrittar uppsuttet den andra! Så här körs varannandags principen...Sen en liten vila på fredagen!! Men han är så nöjd så..


Inte dom bästa bilderna...men det är inte lätt i ösregn!!



Sen hittade jag en sötnos när jag bläddrade igenom mobilen..




Kommentarer
Postat av: E

korrektion, du menar jobbar igång igen efter ett LIV som konvalecent...

2010-08-28 @ 10:37:35
Postat av: F

Eller rättare sagt jobb ett halvår ...konvalenc 1 år osv osv..

2010-08-28 @ 10:40:52
Postat av: yvonne

Nu håller jag både tummar och tår för att Lill skall hålla sig frisk!

2010-08-29 @ 17:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0