Träning!!

Så tog jag mig i kragen och drog på träning för första gången på typ 2 år!! Chocka kroppen JA....I dag var de Träning för Wieger de Boer på Ängebygård..Jag kan säga att jag hade lite ont i magen innan jag väl satt på hästen..Och hästen för dagen blev Lill, tanken var att jag skulle ha ridit Fie men bestämde mig för o ta med henne för Uffe i morgon..Ja ni läste rätt jag ska chocka kroppen ännu mer genom o köra ett pass även i morgon!!

Träningen gick bättre än förväntat till och med piloten hängde med i svängarna...Vi jobbade mycket på o få energi bakifrån vilket inte riktigt är fuxens mest roliga sak!! Men till och med han glänste till och jobbade på mycket bra samtidigt som jag mer eller mindre fick astma;) Tysken tyckte att det var en mycket trevlig häst med bra kvaliteér!! Och det var ett sätt som passade fuxen mycket bra..tillslut så kunde han till och med skritta i bra tempo utan o bli kort och bakåttänkande...Jag är i alla fall mycket nöjd och tjooo va kul det var o träna igen.

Nu ser jag fram emot morgondagen och träningspasset med Fie, kommer nog kännas väldigt annorlunda jämfört med Fuxen..man kanske inte blir riktigt lika trött;)


Fast frågan är om det inte såg mer eller mindre ut så här i dag;)) Lillo helt förrvirad och jag ännu mer förvirrad!!! Det är inte alltid så lätt o förstå sig på tysk/engelsk/svenska på en och samma gång..även om det mesta sker på Engelska!!

Kommentarer
Postat av: yvonne

Kul att du är igång och att Lill också gillade läget. Skall bli mer än roligt att höra om nästa träningspass! Undrar om det finns någon muskel på dig utan träningsvärk onsdag morgon?

2011-08-29 @ 17:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0