Dressyrhästen!!

I dag har Fie debuterat på dressyrbanan...och det med bravur!! 66 % och en 8:e plats i första klassen..Sen var det tänkt att vi skulle köra hem Fie och hämta Fuxen till nästa klass...men hon såg fräsch och pigg ut så vi körde på Fie även i lagklassen!! Även där gick det över förväntan med 63% och precis utanför placering...Jag tycker att det var mycket bra med tanke på att varje klass hade över 30 starter!! Och hon lyckades även få en 8 på gångarterna...det säger en hel del om vilken topp häst hon är!!

Så nu kan ni säga Hej Då till hopphästen Fie och säga Hej dressyrhäst;) Fast hon ska få hoppa lite också...Bjuder på en liten bildbomb från dagen....


Groomen håller tungan rätt i mun;)






Första klassen avklarad!!






Nu är jag klar för dagen och mycket stolt över mig själv...om två veckor är det dags igen......

Kommentarer
Postat av: E

Kul! Och grattis Elina, duktigt styrt på en hopphäst..

2011-09-11 @ 19:51:45
Postat av: yvonne

Stort grattis från mig också! Så kul! fast lite synd om Fuxen som hamnade i bakvattnet!

2011-09-11 @ 20:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0