Rundsmörjning!!

I dag har Fie varit iväg och fått sig en rundsmörjning i form av ljusakupunktur....http://www.ac-ljusakupunktur.dinstudio.se/!! Vi har varit i väg med fuxen och det har gjort stor skillnad på hans muskelspänningar... Jag måste säga att jag föredrar det här framför massage, vilket jag provat på fuxen ett flertalgånger men aldrig har det gett sånt resultat som nu .....så nu hoppas jag att det ska göra det samma för fröken!!


Väntar på att det ska köra igång!!

Närmsta 2 dagarna blir rätt så lugna med skritt turer och lite jogging i skogen...sen ska det laddas för Wiegerträning på måndag...Vilket jag missar då jag kommer tillbringa nästa vecka på sjukhuset med trollet;)) eller förresten (;;


Kommentarer
Postat av: E

Ojoj vilken fin häst!

2011-09-14 @ 21:08:12
Postat av: yvonne

Tror jag skulle behöva en sådan behandling jag med!

2011-09-15 @ 07:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0